6 weken

18 mei 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

Over twee weken zit ik al op de helft van mijn droom'reis'. Ik werd er gister even aan herinnerd ,omdat een huisgenootje volgend weekend al weg gaat. Ik ga er niet teveel aan denken, want wil hier nog zoveel meer doen!

9 mei werd ik 21 jaar. Ik werd wakker en dat was wel even een gek gevoel. Mijn ouders en zus belde al heel snel op om voor mij te zingen terwijl ik met mijn slaperige hoofd om half 7 aan het ontbijt zat. Want ja het leven gaat gewoon door en dus ook ik moest gewoon aan de bak. In de avond heb ik heerlijk gegeten met mijn lieve huisgenoten. Het was super gezellig en daarom voelde ik mij ook wel een beetje jarig.

Donderdag avond appte een huisgenootje om te vragen of ik vrijdag met haar mee wilde shoppen. Nou laat een verjaardagsoutfit nou een super goede reden zijn! We gingen samen op stap en zijn een hele dag onder de pannen geweest. Vrijdag avond 12 mei heb ik het nog een keer gevierd. We begonnen gezellig thuis met wat drankjes, spellen, muziek en kletsen. Toen ik mij klaar had gemaakt, kwam een huisgenoot met een taart en zong iedereen voor me. Dat was wel even kippenvel en erg lief! Daarna zijn we naar ons favoriete club 169 geweest en hebben tot de vroege uurtjes gefeest!

Zaterdag ben ik met een aantal huisgenoten naar Muizenberg geweest om te surfen. Voor 7 euro kan je 1 1/2 uur surfen. Aan het begin vond ik het wel een beetje eng door al die verhalen over haaien enzo. Hier wordt goed gekeken met apparatuur of het veilig is. Er waren hele hoge golven en daarom was het wel lastig. Toen we in de zee waren zag ik een zeehond vlak naast ons omhoog komen. Dat was zo gek maar ook zo leuk! Het is zeker voor herhaling vatbaar!

Zondag zijn we naar het bekende Shimmy geweest. Dat is een beachclub met een zwembad en heerlijke lounge banken. We hebben hier heerlijk geluncht en begin van de avond afgesloten met een lekker rood wijntje. Want wat is de wijn hier goed!

Vandaag is alweer mijn laatste stagedag van deze week. Vanavond ga ik het weekend in met natuurlijk weer iets leuk. Wat weet ik nog niet maar dat komt altijd goed! Volgende week ook een kort weekje omdat het onderdag hemelvaart is. Heel vervelend!

Volgende week vrijdag komen papa, mama en Melissa. Heel gek idee, maar ook heel leuk! Ik heb er zin in om ze weer te zien! We hebben al een aantal mooie dingen op de planning staan.

Fyn naweek almal!

1. Opa en oma:
    18 mei 2017
    Wij zijn erg blij dat jij het allemaal geweldig naar je zin hebt, leuke stage, leuke huisgenoten, leuk uitgaan kortom geweldig.
    Straks het bezoek van je vader en moeder en je zus, geniet ervan, wij verlangen naar je thuiskomst, heeeeel veeel plezier,

Groeten, Oma en Opa